اموزش و اطلاعات *(الکام)*

مشخصات بلاگ
اموزش و اطلاعات *(الکام)*
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

هک کلش اف کلنز نسخه کریسمس !!!!

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

سلام دوستان این هک بینظیره و هم سیو میشه و هم میتونید به کلن برید و هم میتونید اتک بزنید این هک با تمام هک ها فرق داره و واقعا سیو میشه من خودم فایل هک سیو اصلی شده رو دارم و به کسی نمیدم در لینکی که ویدیوی من در اپارات هست همه چیز معلوم هست.

شما برای هک باید پسورد و جیمیل اکانت خودتون رو به جیمیل من بفرستید و تا ۴۸ ساعت دیگر هک میشود امیدوارم خوشتون اومده باشه.

ایمیل من:Sepehr.jaspi@gmail.com

فیلم در اپارات:

www.aparat.com/v/kwtgG

  • سپهر منوچهریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.