اموزش و اطلاعات *(الکام)*

مشخصات بلاگ
اموزش و اطلاعات *(الکام)*
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

۳ مطلب در دی ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام دوستان این هک بینظیره و هم سیو میشه و هم میتونید به کلن برید و هم میتونید اتک بزنید این هک با تمام هک ها فرق داره و واقعا سیو میشه من خودم فایل هک سیو اصلی شده رو دارم و به کسی نمیدم در لینکی که ویدیوی من در اپارات هست همه چیز معلوم هست.

شما برای هک باید پسورد و جیمیل اکانت خودتون رو به جیمیل من بفرستید و تا ۴۸ ساعت دیگر هک میشود امیدوارم خوشتون اومده باشه.

ایمیل من:Sepehr.jaspi@gmail.com

فیلم در اپارات:

www.aparat.com/v/kwtgG

  • سپهر منوچهریان


غار سنگ تراشان   (سنگ شکن)


فارس - جهرم

  • سپهر منوچهریان


قبرستان اسرار آمیز سفید چاه 


مازندران - بهشهر

قبرستان اسرار آمیز سفید چاه جاذبه های طبیعی بهشهر قبرستان های ایران گورستان سفید چاه که به "گورستان سپید" نیز شهرت دارد، در شهرستان بهشهر، بخش یانه سر، روستای سفید چاه واقع شده که مربوط به دوره تیموریان است و اولین قبرستان مسلمانان در ایران است.

اسم روستای سفیدچاه را گورستان اسرارآمیزش سرزبان‌ها انداخته. در منطقه گلوگاه بهشهر، تقریبا کسی نیست که چیزی از داستان‌های شگفت‌انگیز گورستان تاریخی این روستا نشنیده باشد. مردم گلوگاه از ۵۰ پارچه آبادی دور و اطراف، مرده‌هایشان را به دوش می‌گیرند و الله‌اکبرگویان به سفیدچاه می‌آورند تا جایی در گورستان این روستا برایشان دست و پا کنند. آنها معتقدند که خاک سفید این روستا نمی‌گذارد اجساد مردگانشان بپوسد.

  • سپهر منوچهریان