اموزش و اطلاعات *(الکام)*

مشخصات بلاگ
اموزش و اطلاعات *(الکام)*
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام دوستان عزیز

اینبار براتون نصب تصویری ویندوز 7 قرار دادم امیدوارم مورد بسندتون باشه

بریم سراغ اموزش

اول از بوت کامپیوترتان مطمئن شوید که بر روی سی دی یا دی وی دی رام باشد . در بیشتر مادربردهای گیگابایت و اسوس کلید F8 و F12 می باشد .(زمانی که سیستم تان را روشن می کنید در ابتدا کلید بوت شدن را نمایش می دهد، کافی است کلید مورد نظر را زده و از صفحه ای که باز می شود درایو را انتخاب کرده و بعد کلید Enter را بزنید راه دیگر رفتن به صفحه Setup یا بایوس کامپیوتر و تغییر بوت سیستم است

 2. وقتی DVD نصب را گذاشتید صفحه زیر در صورتی که مرحله قبل را درست انجام داده باشبد ظاهر می شود 8 ثانیه زمان دارید که کلید Enter رابزنید.

  • سپهر منوچهریان

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی . در این پست قصد دارم هک کم محدودیت یعنی جم و اکسیرو طلا رو به شما با استفاده از یه نرم افزار جدید آموزش بدم .


خوب اینم اموزش : 


دوستان عزیز ابتدا نرم افزار رو نصب کنید و صبر کنید تا کاملا برنامه نصب بشه .


بعد برین داخل نرم افزار و یه پیغام میده گزینه پایینش رو بزنید . بعدا وارد قسمت مود بازی میشین اولین گزینه در قسمت csv mod گزینه enable یعنی فعال کردن مود های فایل های csv .


گزینه بعد در همین قسمت disable یعنی غیر فعال کردن حالت مود فایل های csv.


سومین گزینه clear پاک کردن کلیه فایل csv .


قسمت بعدی قسمتی به نام :music mods در این قسمت میشه فایل های صدا و موسیقی و ... رو در بازی clush of cluns ویرایش کرد 


گزینه اول در این قسمت :enable یعنی فعال کردن حالت مود صدای بازی .


دومین گزینه :disable غیرفعال کردن مود صدای بازی 


سومین گزینه :clear یعنی پاک کردن کلیه فایل های موسیقی .


توجه توجه اینجا قسمت مهم بازی یعنی ویرایش فایل اصلی libg .so


خوب میرسیم به قسمت misc 


اولین گزینه در این قسمت :csv pathching این قسمت یعنی پچ کردن فایل هایی که شما دانلود میکنید و هکش ویرایش شده و ناقص اینجا قرار میدین درست میشه .


گزینه دوم :music pathching این قسمت هم که صدا های بازی رو پچ میکنه 


گزینه سوم خیلی مهمه :no out of sync hack patching این گزینه یعنی غیرفعال کردن سرور یا همان ویرایش و هک کردن فایل libg .so 


قسمت آخر که نامش restore orginal patches یعنی برگرداندن کلیه فایل ها به صورت اورجینال و اصلی.

اینم لینک دانلود :

  • سپهر منوچهریان

سلام دوستان عزیز

در این آموزش قصد دارم یکی از ساده ترین و بهترین روش های روت گوشی های اندروید را معرفی نمایم. این روش کاملا عملی بوده و هرکسی می تواند در مدت زمان کمتر از دو دقیقه گوشی اندروید خود را به راحتی و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر روت نماید..

لازم به ذکر است که این روش بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندروید تست شده و شما می توانید بدون هیچ نگرانی دستگاه اندروید خود را روت کنید.

  • سپهر منوچهریان

جدیدترین گوشی های دو برند رقیب موبایل در دنیا – اپل و سامسونگ – به صورت رسمی و با گارانتی وارد بازار ایران شد. گروه فناوری خبرگزاری مهر نگاهی مقایسه ای به مشخصات فنی این دو مدل جدید دارد.

با وجودی که قاچاقچیان گوشی تلفن همراه در اندک زمانی پس از رونمایی از جدیدترین گوشی های دنیا، آنها را به چندین برابر قیمت اصلی و بدون گارانتی و خدمات پس از فروش وارد بازار می کنند معدود افرادی هستند که تمایل به خرید گوشی های نوبرانه دارند و این گوشی ها را خریداری می کنند. اما سایر مصرف کنندگان و علاقه مندان به تکنولوژی مدت بیشتری صبر می کنند تا این گوشی به صورت رسمی و با داشتن خدمات پس از فروش وارد بازار کشور شود و قیمتهای منطقی تری داشته باشد.

هم اکنون آیفون 6 و 6 پلاس و نیز نوت 4 به صورت رسمی و با گارانتی وارد بازار ایران شده است.

نگاهی به گوشی قدکشیده آیفون

برخلاف مدلهای قبلی آیفون اپل، آیفون 6 این کمپانی با ابعادی بزرگتر طراحی و به بازار عرضه شده است. آیفون 6 دارای صفحه نمایشی 4.7 اینچی و آیفون 6 پلاس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که با محصولات قبلی این کمپانی که حداکثر سایز 4 اینچی داشتند از نظر طراحی تاحدودی متفاوت است.

آیفون قدکشیده اپل از نظر طراحی تفاوت دیگری نیز با مدلهای قبلی این برند دارد و به نوعی نازک تر است.

  • سپهر منوچهریان
  • سپهر منوچهریان